Trisst, men sant

 
Men vilken bloggtorka det har varit senaste tiden på denna stackars blogg! ♥ Vi bloggar ju också på jaklakrokus & mammanenne. Vilket gör att du, våran kära syskonblogg, blir bortprioriterad! Måste få igång lillsyrran också som fått sin lilla Albin nu. Min lilla systerson ♥
 
Maj har anlänt med sommarvärme, vilket gör att bloggen i det stora hela blivit otroligt lidande. Inte gör det mig ett dugg, men jag trivs så himla bra här. Att få skriva av mig lite titt som tätt. Jag älskar det! ♥
Så hoppa in på våra andra bloggar, så hoppas vi att vi hörs snart igen!
Puss & Kram
 
 
Therese | |
#1 - - MALIN:

Grattis till din lillasyster!!! Vad kul! Kram

#2 - - Carolina Thoor:

Sällan jag ser ett inlägg som din syster gör blogginlägg, så jag förstod först inte att du hade en systerblogg ^^, skulle vara roligt om ni båda kunde blogga mer på denna blogg! Så roligt att läsa :D

Sv; ja, men visst haha! Men ja, jag älskar också vädret. Synd att det blev så kallt dem här två dagarna :/

#3 - - Carolina Thoor:

Sällan jag ser ett inlägg som din syster gör blogginlägg, så jag förstod först inte att du hade en systerblogg ^^, skulle vara roligt om ni båda kunde blogga mer på denna blogg! Så roligt att läsa :D

Sv; ja, men visst haha! Men ja, jag älskar också vädret. Synd att det blev så kallt dem här två dagarna :/

#4 - - Lillgarden:

Känner lite samma. Vill njuta av vädret den lilla lilla tid man har över till sig själv. Men sen samtidigt så älskar jag att skriva och saknar det så när jag inte har möjlighet eller tiden...

SV: så dåligt samvete jag haft men måste sluta klandra mig själv känner jag. Dom var insmorda efter konstens alla regler. Sånt som händer men så trist när det händer. Man vet ju själv hur ont det gör när man bränner sig i solen...

Ha en fortsatt fin vecka!

Upp