Läsning

Förra sommaren började jag att läsa. Jag har sedan dess läst, läst & läst. Var till slut tvungen att ta ett uppehåll efter alldeles för mycket tragedi i Camilla Läckbergs romaner. Som tur är fick jag massa feelgood läsning i födelsedagspresent då i januari som jag kunde bryta av med ♥ Men nu har jag tagit upp Camillas böcker igen, & det är ju något visst med dem. Helt underbara! ♥
 
Såhär brukar det vara för mig. De långa trissta månaderna november-februari där omkring, brukar läsningen ta ett uppehåll. Varför vet jag inte, det är väl då man borde vilja sitta i soffan med filt & bok? Men nej. När sommaren, våren & värmen kommer, det är då mitt lässug blir som mest!
 
 
Therese | |
#1 - - Sarah:

Ja har aldrig läst dom :P
De e kul o läsa men man hinner typ aldrig :/ O nu på sommarn när man ligger ute i solen blir de oftast nån bra tidning ist :)

#2 - - Caroline:

Åh det är faktiskt riktigt mysigt att läsa ibland även om jag föredrar serier :'D haha!

#3 - - Lillgarden:

Åh läsa det har jag saknat länge länge. Men det blir liksom aldrig av.
Tänker alltid att man ska läsa lite på kvällen istället för att se på tv. Men den otroligt mammiga lilla gossen vägrar släppa mig alltför många millimetrar nu så att ta upp en bok är bara att glömma. Men det kommer...

SV: jättenöjd med vagnen och särskilt färgen! Gillar grå vagnar. Neutralt, snyggt och känns inte som att det blir så varmt som just svart nu på sommaren!

#4 - - Jessica:

Jag har faktiskt inte läst en enda av hennes böcker, men kanske är dags nu! :)

#5 - - Cassandra Haraldsson:

Åh, det är riktigt bra böcker :)

Upp