En uppdatering ifrån oss ♥

Hej hej hallå! Här hemma är det sjukstuga. Som vanligt känns det som. I dessa tider känns det som att jag har mer att skriva av mig om än någonsin annars. Man går hemma hela dagarna med en massa tankar i sitt huvud om allt möjligt. 
 
Idag är det bara jag & lillan hemma. Inatt hade hon upp mot 40 grader i feber då hon feberkrampade och yrade. Hon behövde mammatid & lite lugn & ro idag bestämde vi ♥ Jag tycker ändå att det är jobbigt. Även fast man vet att det nog egentligen är bäst för båda tjejerna & att man gör det för deras skull, är det för de en jobbig känsla. Jag vill ju ha båda mina barn hemma. Kunna ge dem all tid & kärlek. Det finns inget finare än att få vara med mina två glädjespridare! Fem timmar går fort som tur är... & snart ska jag hämta hem henne igen ♥
 
 
Therese | |
#1 - - NICOLE:

Men Å :( Stackare. Krya!

#2 - - Carolina Thoor:

Jag förstår att det kan kännas jobbigt. Men alltid bra då ett barn får lite egen tid med sin mamma ibland :)

Sv; ja, det var två härliga dagar ska jag meddela dig! :D

#3 - - Tilda:

Underbart härlig bild! :)

Upp