En beställning är påväg hem

Innan jag skriver mer, ska jag bara säga det att: Nej, bilden ni kommer att få se, har jag inte beställt hem. Men jag borde ha gjort det! Det jag skickade efter ifrån H&M va tråkiga, vanliga förskolekläder som barnen kan ha & slita o slänga med. Den här skulle dock ha passat så fint till min tjej som snart kommer att fylla 4 år ♥
 
399:- ifrån H&M
Barnkläder | |
#1 - - Emma :

åh så söt! de är lite de tråkiga med pojke, man klär inte honom i klänningar xD de finns ju så många sööööta klänningar!

sv; Jaa, de är ett underbart ljud :D tänk så lätt de är att underhålla en blivande mamma, haha xD

#2 - - Släpp taget. följ flödet:

Den var ju supersöt! Nästa gång kanske?;)

#3 - - Tuva Björnwall:

men vilken söt!!

#4 - - Mizca:

Svar: Ja, precis. Den provade jag också, den var skitäcklig. Var tvungen att hälla ut hela flaskan. Fy! Chokladbollar skall bara ätas som dem är.

#5 - - Sarah:

Kul me lite nytt :) Hoppas grejerna blev bra :)

Upp