Dag åtta

Den är här igen, min utmaning.
 
Idag var det - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Det här är nog mer en fråga till min sambo att besvara känns det som, haha. Men jag vet att jag har en del otyg för mig. Som att aldrig gå tillbaka med handduken efter att jag duschat. Eller att jag ständigt förlägger mina hårspännen. Eller kanske att skorna aldrig hamnar på rätt plats i hallen? Eller att diska direkt efter matlagning är sjukt tråkigt?
 
Kom på en hel del...
 
 att mysa med min systerdotter, det är däremot en bra vana som absolut kan komma oftare!
 
Therese | |
#1 - - Terese:

Men vilken fin bild!!

sv: Åh men tack vackra du!
Kram

#2 - - MALIN:

Vad mysigt! Småbarn är så himla härliga :) Kram

#3 - - Josse:

Så fina!

#4 - - Moa:

så söt bild!

#5 - - Erika:

Ja att mysa med syskonbarn är ju aldrig fel :)

#6 - - Tuva Björnwall:

men så mysig bild!!

Upp