Nytt här hemma hos oss

 
Game Of Thrones. Alltså vilken serie. Jag och sambon är just nu som besatta (han har varit det ett tag). Kanske för att vi båda ligger sjuka här hemma med inget bättre för oss, men ujuj. Jag gav ju den här serien ett försök för något år sen, kom till säsong tre och bara: "Hell nooo. Det här tänker jag inte slösa mer tid på!" men som sagt, något år senare är jag fast fast fast även om det blir mycket kuddhållande, nagelbitande och ett o annat raserianfall!
 
 
#visomhatarjoffrey
#visomhatarcersei
#visomhatartypallamenalladöraldrig
 
 
längtar bara sådär lagom mycket efter säsong sex...
 
 
Therese | |
#1 - - MALIN:

Denna serien älskar jag! Den är såååå bra! Kram

#2 - - Släpp taget. följ flödet:

Jag har verkligen inte velat se den för jag har typ redan bestämt mig för att den är skit dålig haha! Men kanske borde ändra mig och ge det en chans då :P Kram

Upp