En dag extra

Skottdagen är över. Har ni friat till era män än damer? Det gjorde inte jag. Varje gång jag börjar tala om bröllop eller liknande ser jag hur mannen ändrar färg eller rent av säger något i stil med "Hörredu, nu får du lugna ner dig..." Men nejdå. Vi har ju bara varit tillsammans i 7½ år, fått två barn & varit förlovade i snart 4 år, bott ihop i 5 år &... ja, ni förstår! Haha ♥
 
Idag har det varit en mysdag. En myskväll. Ingen stress & ingen press. Bara jag & mina tjejer som lekt, läst, pusslat, ritat & vänt upp o ner på lekrummet i största allmänhet...
 
 
 
 
Therese | |
#1 - - Petra:

Sv nä det är inget roligt och ha ont i magen men hoppas verkligen jag slipper magsmärtan i morgon. Ja bra att man kan roa sig med film

Kram

#2 - - Carolina Thoor:

Haha nej, jag har inte heller friat till min fina pojkvän hehe! :D

Sv; jag tycker också om klockarna väldigt mycket. Men under nätterna tycker jag om dem bättre om dem är avstängda hehe ;)

#3 - - Mizca:

Hehehe... Du har hittat en karl som tydligen inte vill gifta sig ... Men det är fint att ni är förlovade, sambos och har barn - det är jag avis på =)

Svar: Oh, men det blev fint eller? Kan tänka mig att det gjorde ont.. men man står ut med smärtan, man blir ju snygg till slut =)

Ja, jag blev riktigt rörd när jag såg vad det var i paketet.

#4 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Hahaha känner igen det där ;) tills jag sa att "jag vill inte vara BARA förlovad, så antingen hejdå ringen eller så gifter vi oss!" så vi gifte oss tillslut

#5 - - Emma :

nää, inte jag heller :P
de får han sköta ;)

#6 - - Släpp taget. följ flödet:

Blev inget frieri här heller haha! Fick däremot frågan 23.30 " Ska du inte fria?" hahah Neej tänkte jag..
"Jaja, jag får väl vänta 4 år till då" Skämtåtsido men tror ändå han menade lite allvar! ;)

Låter som ni fick en urmysig dag i vilket fall som helst :)

#7 - - Lillgarden:

Känner mig helt udda där för om det är ngt jag verkligen inte vill så är det gifta mig. Trots tre barn och ex antal år tillsammans :)

Sv: Ja nu får vädret allt bestämma sig. Snö när vi vakna och nu regn! Haha...

Upp