Testat

 
Barnen har nu testat Paulúns granola med kakao och hallon. Efter den där förbannade sockerfilmen har jag tänkt om helt och fullt. Visst, jag har ju alltid varit anti de där jäkla flingorna som Malin så gärna vill ha i sin mjölk på morgonen, och blev nu superlycklig då jag fann ett annat alternativ. Min sambo är inte på samma nivå som mig. "Klart barnet ska få ha sina flingor!" men jaa... kan man hitta alternativ, så är väl det bara bra?
 
 
Therese | |
#1 - - Emma :

hm, kanske man skulle prova :)

#2 - - Tilda:

Mmm jag älskar dom! :)

#3 - - Sarah:

Ja älskar nougatkuddar i chokladmjölk :) Mums :)

#4 - - Tuva Björnwall:

dom där är ju så goda!! :D

#5 - - Erika:

Den granolan är så god!

#6 - - Carolina Thoor:

Den lät jätte god! Jag har testat en liknande fast med typ jordgubb eller vad det var istället för med hallon. Den tyckte jag var jätte god :D

Sv; jodå, mars-månaden var jätte bra tyckte jag. Ja, trotts att killen åkte iväg på kryssning och var borta i 30 timmar ifrån mig samt knät - så har det varit en jätte bra månad! :D
Det hoppas jag också att du fick :)

Förresten: jag fattar inte med din header? Det står att Jennifer och Therese är två systrar - delar du och din syster på en blogg? :)

#7 - - Mizca:

Svar: Ja, det såg riktigt fint ut =)

#8 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Jag måste se den där filmen!

#9 - - Lillgarden:

Min sambo hade aldrig fixat att ta bort allt socker här. Han hade kontrat med att man måste ju få unna sig något här i livet och allt kan inte vara farligt.
Får ta små små portioner med annat tänk. Fast jag gör på mitt sätt istället, genom att smussla lite.
Och eftersom jag lagar all mat så märker han inte om man drar ner på vissa saker och ändrar lite på andra!

Sv: Men vilket oflyt att bli sjuka.
Vi har haft otur med både påsklov och sportlov med sjukdom men annars har vi PEPPAR PEPPAR haft väldigt flyt i år med just sjukdomar!
Hoppas ni är pigga igen!
Vardag är verkligen skönt när man vet vad som händer och har lite koll!

Upp